Toen wij drie jaar geleden besloten om te gaan starten met ons eigen bedrijf moesten er natuurlijk een aantal zaken geregeld worden, waarbij wij een aantal uitgangspunten voor ons zelf hebben vastgesteld.We moesten succesvol worden en waren van mening dat de internetsite er professioneel moest uitzien en vertrouwen uitstralen en wij moesten kiezen voor een goed en betrouwbaar cliëntenbeheerssysteem.
Via bestaande relaties was het eerste realiseren niet het grootste probleem, maar wij waren totaal niet bekend met de systemen voor het beheren van de financiën voor onze (potentiële) cliënten. Het systeem wat wij wilde hebben moest betrouwbaar zijn, eenvoudig te bedienen en overzichtelijke rapportages kunnen genereren.
Door relaties en het afstropen van internet kwamen wij er achter dat er een aantal systemen op de markt waren en het was nu de kunst om dat systeem te kiezen wat het meest voldeed aan de door ons gestelde eisen.
Van de bestaande systemen hebben wij documentatie opgevraagd en zijn in de markt gaan informeren bij bedrijven, die met de verschillende systemen werkten. Hier viel op dat veel bedrijven, vooral NVVK leden met hetzelfde systeem werkte, maat wij vonden dit zelf een erg oubollig systeem en de overzichten naar de cliënten waren (en zijn) zeer onoverzichtelijk.
Uiteindelijk hebben wij een aantal bedrijven bezocht en hier een demonstratie gekregen van het door hun gevoerde systeem. Overtuigd hebben wij toen gekozen voor Smart FMS en wel om een aantal redenen.
1. Het systeem is eenvoudig te bedienen
2. Er zijn eenvoudig leesbare overzichten uit te draaien (ook voor de cliënten)
3. Je betaald per cliënt, dus een duidelijk kostenplaatje
4. Geen eigen server en back-up systeem noodzakelijk
5. Je kunt wensen ter verbetering van het systeem aangeven
6. En zeker niet onbelangrijk is het prettige, directe contact wat je hebt.
Nu, na bijna 3 jaar met het systeem te werken, kunnen we stellen dat wij nog geen dag spijt gehad hebben van onze keuze en zijn wij, inmiddels met 5 personeelsleden, tevreden Smart FMS gebruikers.
Hans Groot, eigenaar van Budgetondersteuning Nederland te Zaandam.
Demonstratie
Ontdek de eenvoud van de software en het gebruiksgemak tijdens een demo.