We geloven erin dat organisaties nog succesvoller kunnen worden met de juiste mogelijkheden en service die ICT biedt. We begeleiden onze klanten en partners actief naar het beste wat onze software te bieden heeft. Dit doen we niet alleen door te luisteren maar ook door actief aan de slag te gaan met de feedback die we krijgen. Het succes van onze klanten is onze drijfveer.
Dagelijks hebben onze medewerkers op de Service Desk via mail en telefoon contact met vele gebruikers en mogelijke geïnteresseerden met betrekking tot onze software oplossingen. Van grote zakelijke klanten tot kleine MKB’ers. In al die gesprekken doen we onze uiterste best om u zo goed mogelijk proactief te ondersteunen. Vooral omdat het vaak gaat om bedrijfskritische oplossingen en complexe vragen.
We proberen onze klanten zo persoonlijk mogelijk te helpen en willen hen niet het gevoel geven dat zij een nummer zijn. We nemen rustig de tijd om in te gaan op vragen, tonen interesse, leven met hen mee en proberen ze zo goed mogelijk te leren begrijpen. Belangrijk is om te onderzoeken wat klanten vinden en hoe ze onze producten en diensten beleven. We proberen trends en behoeften van onze klanten snel te signaleren en hier op in te spelen.
Dat exceptionele service loont, vertaalt zich in een gestage groei en de positieve feedback van onze klanten. Zij hebben namelijk een belangrijk aandeel in de optimalisatie van onze producten en diensten. Bovendien levert het enorme vreugde op bij alle partijen.
Smart FMS, service with a smile.
Angela Dix
Quality Manager Smart FMS
Demonstratie
Ontdek de eenvoud van de software en het gebruiksgemak tijdens een demo.